Skip to content

2008: WORST HIP-HOP LYRIC OF THE YEAR

December 20, 2008

“SO MUCH

ICE ON

MY TEETH,

THEY SHOULD

CALL ME

ICEY TEETH”

-GORILLA ZOE

illseed.com encourages you to add your wack lyrics of 2008 to this post.

36 Comments leave one →
  1. AtribecalledQ permalink
    December 20, 2008 8:11 am

    very creative gorilla zoe….i never did like the dude when i first saw him on that shitty Yung Joc single years ago. Birds of a feather i guess.

  2. December 20, 2008 3:04 pm

    damn that is a wack ass line…thats y i wouldnt buy his cd
    **************************************************
    Need Cash to for the weekend??

    Get $1500 for any situation…Use it anyway you want to!

    Visit LoanUntilFriday.com

    **************************************************

  3. December 20, 2008 3:21 pm

    “You can tell Ima G, I got G-mail….” -Yung Joc

    WACK!

  4. Simple like ABC, 123 permalink
    December 20, 2008 8:00 pm

    “I just gave her a nickname, it’s wet-wet,
    Cause when we finish, she mess up all my bed sets”

    Plies – “Bust It Baby Pt. 2” ft Ne-Yo

  5. Slip permalink
    December 21, 2008 12:26 am

    I got a ham n cheese sandwhich, it’s so cheezy

    Super Danger – what I got

  6. J dot permalink
    December 21, 2008 1:53 am

    all of paul walls lines

  7. AtribecalledQ permalink
    December 21, 2008 6:57 am

    If we gonna start quoting other whack lines we gotta have some lil’ wheezy up in here…cant recall some right now but i know lil wayne got more shitty lines then the usual rapper.

  8. B_wells87th permalink
    December 21, 2008 12:00 pm

    …and I beat it like a cop, rodney king baby yeah I beat it like a cop
    (insert half retarded laugh here)
    Beat it like a cop, rodney king baby yeah I beat it like a cop

    I got a million of ’em (and 750,000 was from lil wayne)

  9. December 21, 2008 12:30 pm

    l-m-a-o

    In XXL, they sometimes pick out Rap lines they consider wack… when they were just doing that, “picking out.”

    But this one takes the cake

  10. December 21, 2008 4:01 pm

    whatever plies said about her “being my lip boo”… someone finish it for me

  11. December 21, 2008 4:05 pm

    “i like the way you poke your mouth out when your mad too, save yo phone number in my phone under lip boo”.. there we go.. hey, atleast it rhymes.. not as bad as icey teeth but definetly top 10 worst of the year

  12. December 21, 2008 4:10 pm

    wtf is a bust it baby

  13. December 21, 2008 4:23 pm

    Toss up between Reh Dog’s greatist hits and It’s so cold in the D…. BAHAHAHAHA

  14. Simple like ABC, 123 permalink
    December 21, 2008 9:28 pm

    AtribecalledQ:

    is easy, all Lil Wayne “Lollipop” song.

  15. December 22, 2008 12:06 am

    *insert a gucci mane line here*

  16. December 22, 2008 12:08 am

    By far Freekey Deekey takes the cake and I think this is wack line of the century.This Girl “I know she tastes good like Donalds french fries french fries, she taste like Donalds french fries, french fries”. Wtf on so many levels and sad that this nigga is so hard he is afraid of the mcdonalds machine suing him for speakin the name of the beast

  17. December 22, 2008 12:22 am

    in Zoe’s defense, that line was on a mixtape

  18. classof88 permalink
    December 22, 2008 4:56 am

    don’t matter..sorry..isn’t this the cat who did hood nigga?! pshaw

  19. ThaStarrah permalink
    December 22, 2008 6:56 am

    yo, I’m about to be a rapper.smh.lol
    call me icey teeth.LMAO! anybody can say anything these days

  20. Nigga Said permalink
    December 22, 2008 4:18 pm

    If Lil’ Wayne aint the wackest of all time I dont know who is:
    And when they snooze, We up!
    Feet up like a, Parap-liguck
    Or, parapalegic. I parallel park
    In that red and yellow thing, old school Atlanta Hawk

  21. Nigga Said permalink
    December 22, 2008 4:19 pm

    Gorilla Zoe sound like Andy Milanokis. ” Peas on my head but dont call me a pea head/Bees on my head but dont call me a bee head…lmao.

  22. December 22, 2008 5:39 pm

    yo andy flows hard compared to some of these clowns!

  23. This nigga here permalink
    December 22, 2008 10:30 pm

    bitch is you crazy
    weez retardz

    Lil wayne dedication 3

  24. cukatch permalink
    December 23, 2008 2:13 am

    trapped in a maze therefore i am a-mazing-Lil Wayne

  25. AtribecalledQ permalink
    December 23, 2008 4:00 am

    rofl…… andy milanokis, forgot about that crazy white dude.

  26. CHImommi permalink
    December 23, 2008 5:15 am

    “Beef to me is like BBQ its nothing at all” Lil Boosie

    WHHHHHHHHHHAAAAAAAT DID HE JUST SAY???

  27. M.Bonez permalink
    December 23, 2008 5:55 pm

    Not the worst…but it just stands out:

    Gucci Mane- My chain, my chain, dont you like my chain man? Young Gucci Mane and Im poppin of the chain mane…and my Jacob is so fruity, call my Gucci Mane, they call me Gucci Gucci..

    On the real??? They ought to re-segregate the south from the rest of the hip hop nation!

  28. December 28, 2008 5:06 am

    sum of yall niggas just hatin on wayne and gucci for the fuck of it… but i aint goin 2 lie they do b sayin sum woozie shit

  29. William permalink
    January 18, 2009 2:16 am

    *rick ross*

    got a letter from the government..opened it..read it…it said we was hustlers

    GTFOH!!!!

  30. RE-Fuckulated permalink
    May 23, 2009 6:08 am

    Lil Wayne. ” I guess I’m the number one Lakers fan! Yellow Bottle Yellow Bottle! Purple Bag Purple Bag”

  31. October 1, 2010 9:47 am

    Im icey as a ice slipper

    souljaboy tellem

  32. October 1, 2010 9:51 am

    rya, rya, rya, rya rya ry rya rya..Souljah boy in rockin on my chains

  33. October 1, 2010 9:53 am

    so much ice i got you lookin like chinese…souljah boy

  34. October 1, 2010 9:57 am

    Actin monkey? we kip it na n….shawty lo

  35. October 1, 2010 9:59 am

    lets mingle like wingo. her …some colour as flamingo……..wocka flocka

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: