Skip to content

PARODY OF BEYONCE’S SINGLE LADIES

November 19, 2008

This will make you scrub your eyes with Spic-N-Span

Here ya go:

8 Comments leave one →
  1. Flipmode permalink
    November 20, 2008 3:39 am

    Holy hell….i dunno whats worse, that huge white chick trying to dance on a chair to The Dreams Falsetto or this fat guy in a leotard dancing to beyonces single ladies. Whats with the big people doing this shit?

  2. November 20, 2008 3:50 pm

    LMAO@ Cubby!!! He killed it. He works for 96.1 The Beat in Charlotte, NC.

  3. November 20, 2008 6:57 pm

    hi I love your website
    I just a regular man
    I work on the net and get money from this website:
    http://tinyurl.com/5axduh

    You can also try this work they pay nice money
    Take care, and keep update your site!

  4. EH! permalink
    November 21, 2008 2:03 am

    CHECK ME OUT NOW!!
    i got a ring/
    bees sting/
    when im bored i sing, NE-yo/
    im hungry…i gotta go/
    after that… i gotta go, clean the snow/
    off my sidewalk….EH!

  5. EH! permalink
    November 21, 2008 2:17 am

    CHECK ME OUT NOW!! AGAIN!

    verse 2, whatch how i do/
    yall rhymes trash…..straight doo doo/
    my flow like a cock…coo coo/ (NO HOMO)
    crazy, i used to be in the navy/
    my style wavey…like my hair, 360//
    come and get me, catch me if u can/
    but u cant cause u lazzy/
    bitch pay me…i catch ur girl and slay thee/
    hee hee/
    i laugh at u, after i do the do….with who?/
    the woman that gave birth to u/ (HOT FIRE)
    look at my hairline….shaped like McDonalds sign logo/
    when i was young, i use to love eating pogo/ (NO HOMO)
    now im grown and where a lot of polo…….and nike

  6. Brian permalink
    November 21, 2008 2:48 pm

    HAHA! as charles barkley would say..that’s turrible.. This guy also drank breast milk mixed with Ben and Jerry’s ice cream a while back.

  7. November 21, 2008 8:15 pm

    LOL @ TURRIBLE

  8. str8sik permalink
    November 24, 2008 8:10 pm

    lol..one word foe this 1…DAMN..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: