Skip to content

SPIDER LOC TALKS ABOUT LIL WAYNE

July 23, 2008

50 Cent – let this man put out an album. He’s just looking for something to do.

37 Comments leave one →
  1. July 23, 2008 8:19 am

    1st!!!!

    It’s Just so Damn Hard 2 Be a Rapper Nowadays.

    Beatin on a Car Beggin for attention. Can’t make enough money to put gas in both of those cars but you wanna get your Lil Cousin’s school camera and chases cars like a homeless dog. You really made yourself look stupid man…….

  2. Heavyweight313 permalink
    July 23, 2008 11:30 am

    Since when did it become gangster to post all these youtube videos!?!?!?!?!?!?
    I think I may be done with hiphop if it continues on this path……
    These cats are like watching Hulk Hogan, Macho Man, Big Boss Man, and The toughest S.O.B. on the planet Stone Cold Steve Austin!!!! Atleast we knew the WWE stars were actors.
    Hiphop please stop carrying around a video camera talkin gangster, we the people are tired of it.

  3. CEzuP permalink
    July 23, 2008 1:07 pm

    Wayne was scared and Loc pulled his h0 card….

  4. Hard Liiquor permalink
    July 23, 2008 2:03 pm

    Sounds like he apologizing to me…..once those “redrag” homies starting chirping him, he had to explain himself…..the stand out line here is “ya’ll didnt hear ME taunting anybody”…..dude just sold his whole squad out!!!
    Damn……..

  5. Tre Ward TX permalink
    July 23, 2008 2:18 pm

    This dude is really pleading his case because the “red rag” niggas did not like those actions!! LOL explain yourself homie!!!!!!!!!!

  6. Smokey permalink
    July 23, 2008 2:19 pm

    The video is ended with “Stop it. I am not a dummy.”

    Oh really? You’re not? Are you sure? Are you absolutely positive? Because you are ex-con that went to find a person that claimed gang affiliation to ask them if they meant to diss your gang. A gang that as an ex-con could land your 30-something year old ass back in jail.

    BTW, he says he is feeding folks. How? With the mixtape that didn’t sell past Watts? Or was it the G-Unit TOS album that you didn’t appear on. Or did you finally sell that Tahoe and split the $2,500 proceeds evenly among the entire Crips community.

    Audience – if you’re an a gang, you’re a fool. “I pity the fool.”

    Now if I could get someone to fill me in our this rumor that Snoop got r*ped once in prison, we could put some closure to this “gangsta rap” farce.

  7. NightFall permalink
    July 23, 2008 2:54 pm

    LOL…folk dont read much huh???
    He wasnt apologizing to no Damu’s.There’s plenty Bloods thats he’s tight with and their the ones that told him about Wayne’s suspect comments.Bottom line this is this is what happens when your fradulent ways get exposed.

    Smh @ millionaires turned gang bangers.

  8. Frank Dolla permalink
    July 23, 2008 3:00 pm

    The funny thing is that this might be the same day……..cuzhe hadthat sameshit on… homeboy put out a disclaimer rightafter he got done.. LOL

  9. July 23, 2008 3:09 pm

    The fact remains that Spider Loc is garbage, and that’s that.

    G-Unit sold 20K second week . . . WOOOOOOOW!

    Spider Loc ain’t gonna drop an album, ever.

    Dude needs to learn how to match his outfits before putting out a youtube video.

  10. Dat YoungBoyChiGangsta permalink
    July 23, 2008 3:09 pm

    man on sum real shit dass some hoe sensitive ass shit by dem niggas….i ono shit about all dat red flag blue flag shit my nigga im frum Chicago we rep GDs, BDs, Stones, 4CHs, Vice Lords, and da rest of em (midwest niggas kno wud im talkin bout) but frum wud it look like to me is Spider Loc on sum real bitch female trynna get attention…catchin feelins ass shit right now…..my nigga if u aint hear him dis yo set nigga y u trippin??? he grown as hell he aint gotta explain shit to u nigga he a man if he up here makin music videos wid a OG frum yo shit (Snoop) y da hell he gon diss em nigga its rap JUST WORDS nigga Jeezy a crip he makin mixtapes n shit wid dis nigga so obviously it aint no problem…..u aint no OG nigga i kno dis jus off u bein on youtube talkin shit…what OG do dat?? anyway nigga all im sayin is get off anutha man dick trynna get rich cuz all he gon do is not respond to yo lil bullshit cuz he kno u most likely to get rich off it dummy……CHITOWN STAND UP WILD 100S CRAZY….GDN TIL DA WORLD BLOW!!!!!!!!!!

  11. yungjuan22 permalink
    July 23, 2008 3:53 pm

    First off, how bout beefin wit 50. When was the last time you put an album out of significance. They gettin all this money and i aint heard yo name no where or even noticed you in any videos. On the Lil Wayne shit, I fucks wit Wayne cuz thats my dude. The homie been puttin in work since he was 11. What rapper you know, other than Snoop, that was really bangin and can say they were but still put out platinum selling music. Dont worry Ill wait!! But shit, Wayne just rappin bout the shit, hell they all just rappin bout the shit. The only niggaz takin offense to this shit is niggas that aint gettin no money, Like this nigga Spider Loc. You a gangsta, but got time to post videos and shit. Nigga get money. Thats what its about now!!!

  12. brazil st. hustla permalink
    July 23, 2008 4:54 pm

    give this sorry excuse for a human being a .38 with one bullet IN IT so he can do us all a favor……
    KILL YOSELF BITCH!!!

  13. MC Ignit K.A.T. permalink
    July 23, 2008 5:03 pm

    First off, Lil’ Wayne is a wack ass MC and if you REALLY like him, then your a fucking moron.
    “You don’t start gangbangin’ in your mid twenties”-Murs
    2nd, Spider Loc’s career got ended as soon as Game dissed him, so it’s no point in him trying to get any promotion

  14. TRock permalink
    July 23, 2008 5:03 pm

    This guy sounds like a moron. Hard to sound intelligent when you use the N-word every other word, just ask Baby aka Birdman.
    Of course a famous millionaire is gonna stay in his car when some random-ass clown jumps out and is knockin on the window. Are you an idiot? Who in their right mind would get out of a car if they saw your ignorant ass out there? Who are you anyway? No one has ever heard of your dumbass. Go read a book!

  15. Dave permalink
    July 23, 2008 5:14 pm

    why are yall actin like posting videos is any different from recording records? posting on youtube is the norm, its 2008, if they had youtube in 1968 the panthers and crips woulda been posting bull shit too. it’s all media, lets not act like its embarassing to post a damn vid on the internet, shit al qaeda does it, so fuck. it’s actually better cuz hearing orchestrating interviews and shitty diss records don’t always tell the needed story. use yall brains damn.

  16. Jeezya permalink
    July 23, 2008 5:21 pm

    What the fuck did that nigga just say

  17. hatestheradio permalink
    July 23, 2008 5:23 pm

    I’m glad he called lil wayne fake ass out … BUT… fuck is a G-unit crip?

  18. Jeezya permalink
    July 23, 2008 5:23 pm

    MC IGNIT

    You say if like Wayne you’re a fucking moron. Then you go on to talk about the Game, so I assume you’re a Game fan. The game has said a buunch of times, especially in The red magic concert video with Wayne, game says I’m a Lil Weezy Fan. So therefore Game is a “fucking moron.” Does that make you a fucking moron for being a fan of a fucking moron?

  19. Jeezya permalink
    July 23, 2008 5:30 pm

    And finally, Johnny Cash once sang, I once killed a man just to watch him die. Do you think he actually did that? No, but you dont see Willie Nelson going on youtube and being like, What the fuck nigga, you didn’t kill anyone. People tend to forget rap is ENTERTAINMENT! If every rapper did everything they said they did, then there would be a lot more locked up. But I know I’d much rather hear something like It’s in the bag, with my red rag, then it’s in the bag, with a math textbook. One of those two don’t sound well lyrically. Sometimes they need to say things to make if funnier or more gangsta, or simply to get a quick rhyme in. If it works, I’m all for it. I’m not gonna hate on a nigga for claiming something he’s not unless he lies about it. Fat Joe always talks about kilos and shit, but in an interview said that he doesn’t even blaze and drink that much.

    PEACE

  20. goodgood permalink
    July 23, 2008 6:22 pm

    Dis shit is just funny 2 me, homeboy explaining himself and sounding like a lil hoe. they blocked the suv off…come on now dude. yo ass is broke, haha….that’s all i can do is laugh. N.O. STAND UP!!!! COME HIS ASS 2 DA N.O. AND TRY TO BLOCK A SUV OFF, I CAN TELL U WHAT WILL HAPPEN

  21. NEW ORLEANS LADY permalink
    July 23, 2008 7:36 pm

    IS THIS NIGGA SERIOUS!!!!!!!!!! STANDIN AT A BUS STOP SMOKING A KOOL MILD CIGARETTE. OMG, NIGGA PLEASE GET A F***** LIFE.

  22. Sagnasty989 permalink
    July 23, 2008 8:29 pm

    @YoungBoyChiGangsta…i’m from the mid-west in michigan andf i’m Almighty Black P Stone..i agree…and its ni99az out here thats be on that red rag blue rag tip butwhen you People or Folk nation then most times you find that it aint bout the colors but bout the nation you with…all that sadi, this lame ass ni99a spider loc needs attention..thats all..just a jealous ass fuck boy him and 40 pop or whateva his name is..shit do lil wayne even know these nobodies? he prolly thought they was some fans tryin get them to listen to the wack ass demo…these studio crips just wanna justify a reason as to why they hatin on lil wayne..no crip aint prolly take offense to that line, yall dumb asses is bout to cause a ruckus over a rap chorus that you know got damn well aint mean to disrespect…so what if he yellin blood and yall think its fake…you gone lose sleep at night over that? tell you this, i bet spider loc and 40 pop wont be able to go to new orleans and parlay like lil wayne did in los angeles, gone create a situation where l.a niggaz rap ni99az won’t be well recieved in any of the inner city south slums, so be easy with that high school shit..dummy…fuck spider loc and 40 pop..oh its 40 glock..man i wouldn’t recognize who 40 glock was if i seen him at burger king or wal mart…key 2-0

  23. wa-diddy permalink
    July 23, 2008 8:34 pm

    Nigga this, nigga that. Nigga please. Cats gettin’ mo ignat by the day. Hiphop just died this morning…

  24. Hustle Hard permalink
    July 23, 2008 8:58 pm

    1.) The West is one. Lil wayne dissed CRIPS and in Cali the West is ONE. Hey Mr. Chicago, you said it yourself that you didn’t know about the Blood and Cripolitics so play your position homie. We would never speak on GDs, BDs, Stones, 4CHs, Vice Lords, and da rest of em. I don’t know how they get down in Chicago but I’m willing to transfer a C-Note to your PayPal account if you tell me that the Gangsta Deciples would allow some rapper to disrespect the nation. That’s real talk. W’s up

  25. savage life permalink
    July 23, 2008 9:01 pm

    idk but i dont care if you like wayne, dont like him, think he’s real, think he’s fake, etc. this shit here is a cry for attention. tryna take up to 50 and start suthin with wayne but its a waste of time. unlike the rest of the “morons” that actually replied to 50, wayne is not gonna reply and its gonna be irrelivent

  26. A. PAPI permalink
    July 23, 2008 10:10 pm

    Look at all the lil wayne lovers getting all offended… Yall talkin down on Spider Loc for keepin shit street… That nigga never said nothin about any albums its not like he tryn get publicity… Bottom line he called out a fake ass rapper & somebody should of done that shit a long time ago… Niggaz tryn act like they dont know whats goin on & shit…

    DONT TALK ABOUT IT IF YOU AINT LIVE IT…

  27. July 23, 2008 11:20 pm

    Shit lil’ Wanye flagin like he been flagin he should be check, is he a rapper or a gangbager if he not a gangbanger stop wearing that shit to many fake cat’s out here getting paid for shit that people died for went to jail for, lost there love one’s for. People need to start asking question were these fake ass nigga comin from I was down in the n.o. in the early 90’s them nigga’s wan’st flagin they were wearing polo shits, jabo jeans and adiddis high top forms. I was in L.A. E. 110 st. and manchester them nigga were wearing dick’ies and flags. So what Spider Loc did is 100 with me fuck fake nigga’s police undercovers to rick ross. Young boy see something on t.v. want to imatie it the nigga loc was beeing a real L.A. nigga that’s what they do ask nigga’s what’s up depends on how you ansewer this nigga wouldn’t reap what he been a on tv in magizne talking that blood shit everbody in the county knows and been knowing for the last 25 years or longer poeple in L.A. dam near 40 years that bloods have enemmies there call crips you mofo’s need stop acting band knew Loc is a crip Wanye clams to be a Blood talkin about fuckin up crips Loc asks him whats up only fake nigga’s got problem with that. To quot the great Ice Cube “I was taught back on my block that you don’t ride on nobody’s joc for what they do fuck him and his crew unless you were getting paid too ” keep it hiphop rep were your from nigga won’t be runin up on you making you hid in plan sight.

  28. SPYRO1 permalink
    July 24, 2008 12:50 am

    MAN,I CAN NOT STOP LAUGHING AT ALL THIS SH8T MAN.I MEAN EVERY THING FROM THE VIDEO TO THE COMMENTS,SH8TS HILARIOUS!I’M GOING TO KEEP ON THE STRAIGHT UP.I’M FROM L.A.,AND THIS IS SOME REAL HOOD SH8T BUT IT’S PLAYED OUT!MONEY IS POWER FOR REAL,I FEEL SORRY FOR SPIDER LOC IN THE SENSE THAT THIS DUDE WAS SUSPOSED TO COME OUT WITH G-UNIT AND WAS OBVIOUSLY USED AS WEST COAST PROTECTION…A PAWN! HE ON GREENLEAF BURNT OUT! YOU GOING AGAINST A CREW WITH BIG CAKE HOMIE.MONEY TALKS AND BULLSH*T STANDS ON CORNERS! I DON’T WISH NOTHING BAD ON LOC BUT I WOULD’NT BE SURPRISED IF HIS LIFE LINE IS CUT SHORT…THEY HAD OUR YOUTH UP IN THAT VIDEO LOOKING REAL BAD SO IT MAD THEM LOOK EXTRA BAD.I REALLY THINK WAYNE ROLLS WITH THE RED NO MATTER HOW LATE IN THE GAME HE STARTED CLAIMING BLOOD,MONEY TALKS! SPIDER LOC,WISE UP AND BE A O.G.(ORIGINAL GARVEY)…TAKE CONTROL OF YOUR DESTINY AND PUT BLUE AND RED TOGETHER AND MAKE GREEN.INVEST IT IN YOUR NEIGHBORHOOD AND THOSE YOUNG DUDES YOU GOT OUT THERE THROWING UP MEANINGLESS SETS! I’M NOT A FAN OF YOURS BY FAR BUT I BELIEVE THERE IS HOPE.AS FOR WAYNE,THIS IS L.A. HOMIE…YOU HAVE NOW OFFICIALLY BEEN EXSPOSED TO SOME REAL GANGBANGING SH8T…CHOOSE YOUR WORDS AND ACTIONS WITH KNOWLEDGE-ONE LOVE FOLKS-AND STOP THE KILLING!

  29. ctc shorty permalink
    July 24, 2008 1:54 am

    Someone in Cali tell heim bring that shit down here and we can show him how to get a nigga to get out his car. And for a nigga to block a nigga in and get out his car, and dont don nothing (not even crack the head light at least just to get them out of the car) is a phoney. and 9 times out of 10 they had guns on them thats why wayne aint probally get out if he was in there. This is a coward move he didnt say they had guns cause hes a convicted felon. Bit$h get a life and a new contract. Duck ass

  30. logancatz permalink
    July 24, 2008 3:44 am

    We have got to do better black people. When did it become cool to be over 30 still claiming “red rags”. Niggas need to get their grown man on and grow up!

  31. JBOYSD1 permalink
    July 24, 2008 4:46 am

    Spider Loc is a dummy

  32. Jae boy permalink
    July 24, 2008 7:39 am

    This is lame as heel. How you gonna be acting gangsta cos u wanna ask a question. Put an album out… do somethang with yourself. We in the Uk dont give a toss bout no Red rag or Blue rag gang. thats wack and childish. Grow up.. Bitch

  33. caliwolf permalink
    July 24, 2008 8:57 am

    hahahaha…spy you’re 100% correct! loc was signed as gunits west coast protection. i know for a FACT 50 spread over a quarter meal tickets to the escg’s through spider right after pnut from bws got popped in the ass in ny , outta fear of the pirus.hahaha loc still in the hood grinindin while gunit slowing down and 50 trying to stay relevant, poor loc aint gettin no love, btw people outside of LA should understand GUNIT CRIPS DO NOT EXIST..ask SPIDER WHAT HAPPENED TO HOMIE FROM WATTS THAT WAS SCREAMING GUNIT CRIP ****WAITING****** homie got dusted off by his lil homies for it….dont sell your soul to five-oh…live long and prosper world…

  34. sweetjones permalink
    July 24, 2008 1:27 pm

    Spider Loc is corny if he think that was gangster he need 2 stop drinking that juice my bad that must be what d gangster do in Cali. He so gangster rinding around with a camre baby had no reason 2 get out 4 what? Them 5 dollar ass niggas did not even bust a grape and when big boy got out they act like they didn’t even c him. Last thing come down bottom 2 Baton Rouge or New Orleans thug I promise u this it would be a sad day 4 ur family.

  35. July 24, 2008 1:31 pm

    This is wack as fuck…stop looking for beef Spider Loc and start looking for beats…

  36. J-Rock permalink
    July 24, 2008 1:36 pm

    If somebody didnt tell me this was a rapper, I woulda thought it was an interview with a homeless dude smoking a Kool

  37. Sagnasty989 permalink
    July 25, 2008 3:48 am

    How did Wayne get exposed??? Spider exposed wayne as being an uncontrollable, uncontained gang banger?? Fuck outta here..If Spider wanna expose something try exposing to hip hop that you a better MC than Wayne..try doing that dummy. I don’t give a fuck if Lil Wayne claims to be the Terminator, his MUSIC is good. He is a TALENTED RAP ARTIST! and “The West is one”?? Nigga please..the west aint one. First of all ni99as on the west that’s in the industry got issues with one another…Aint no unity. it should be. that west cost conference didn’t help much. plus yall got shit poppin off in the streets like err other hood..black vs brown and so on….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: